blog blog .

blog

چگونه به ابراز علاقه شخصي پاسخ دهيم؟

ابراز علاقه در يك رابطه يا گفتن جمله دوستت دارد گام بسيار بزرگي است و بايد آن را جدي بگيريد ، چه احساس متقابلي نسبت به فرد داشته باشيد يا اين كه او را دوست نداشته باشيد، به هر حال بايد با روشي درست و معقول پاسخ او را بدهيد. اگر ميخواهيد بدانيد كه در جواب ابراز علاقه چه بگوييد ، چطور به فرد مقابل پاسخ منفي بديد يا چطور احساستان را بروز دهيد با ما همراه شويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۸:۴۶ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

ليزر الكس در كرج

ويژگي بارز دستگاه ليزر الكس كندلا، قابليت تنظيم طول موج و ميزان انرژي براي رفع هر نوع مو و پوستي است. درجه استاندارد اين دستگاه در سطح بسياري بالايي قرار دارد. اين دستگاه را مي توان براي انواع تيپ هاي پوستي استفاده كرد. البته بايد ذكر كرد كه تاثير آن براي تيپ هاي پوستي روشن بيشتر است. امروزه نسل هاي جديدي از اين دستگاه راهي بازار شده است كه اثربخشي بالايي بر موهاي نازك و كم عمق دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۷:۳۸ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

در جلسه خواستگاري چگونه درباره مذهب و ارزش هاي اخلاقي سوال بپرسيم؟

زماني كه در جلسات خواستگاري مي خواهيد طرف مقابل را بهتر بشناسيد و تشخيص بدهيد كه آيا هماهنگي هاي لازم براي زندگي كردن زير يك سقف را داريد يا خير بايد در ابتدا خط قرمز ها و اولويت هاي خودتان را بشناسيد و بر اساس آن طرف مقابل را ارزيابي كنيد ، متاسفانه برخي از افراد در جلسات خواستگاري اصل صداقت را رعايت نمي كنند و صرفا سعي مي كنند خودشان را هماهنگ با شما جلوه دهند تا به اصطلاح خرشان از پل بگذرد و ازدواج كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۵:۵۸ توسط:blog موضوع: نظرات (0)